23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-YURTDIŞINDA ÖĞRENCİLER İÇİN KONAKLAMA SEÇENEKLERİ

Konaklama-Seçenekleri


yurtdışı eğitim



                  KISA YADA UZUN DÖNEM DIL EĞITIMI ,SERTIFIKA PROGRAMI,LISANS VEYA MASTER IÇIN YURTDIŞINDA EĞITIM ALACAK KISILERE  KONAKLAMA ALTERNATILERINI SUNACAGIZ. TÜM DÜNYA CAPINDA EGITIM DANIŞMANLIGI YAPAN SD  EĞITIM BU KONUDA SIZE YARDIMCI OLACAKTIR.
KONAKLAMA ALTERNATILERI;

4 degişik şekilde konaklama imkanı vardır 

1-Aile yanı konaklamaları ,
     Gideceginiz ülkedeki ailelerin daha önce basvuru yapıp üyesi oldukları sistemden secilen ailelerin yanında konaklama şeklidir.(homestay ).bu tip konaklamalarda isteginize göre tek yada iki kisilik odanız vardır .ödeme miktarını busecime göre değişir .tek kişi odada konaklamak iki kişilik konaklamaya göre daha pahalı olacaktır .Aile yanı konaklamalar size bazı avantajlar sağlar.Aile bireyleriyle bir arada olursunuz ve dilinizi geliştirme fırsatını yakalarsınız. ülkenin aile yapısını kültürünü dogal ortamında yaşayarak öğrenirsiniz .bu tür konaklamadaçamaşır yıkama , havlu ,nevresim,yatak,terlik vb ihtiyaclarınız aile tarafından karşılanır .
aile yanında konaklamayı secen bireyler bol bol aile ile zaman gecirmeli konusmaya calısmalı ,sempatik güler yüzlü dostane olmalısınız.aile yanı konaklama da aile sizin saglıgınız düsünmek zorunda dır.akat kültürel arklar olacaktır unutmayın ki aile sizin kulturunuze uymak zorunda degidir.aile Kurallarına dikkat etmeli onları uygulamalı dır .telefonu izinsiz kullanmak,eve izinsiz arkadaş getirmek gibi. cay kahve servizlerinde yardım etmek ,masa hazırlama konularında yardım etmeye calışmalısınız.odanızı düzenli tutmak ,temizliğini yapmak sizin sorumlulugunuzdur.odada içki sıgara içmeyiniz, 

2-Öğrenci yurdu konaklamaları ,
    Genellikle Dil okullarında ,üniversiteler de kendilerine ait öğrenci yurtları residansları bulunur.Çogunlukla cift kişilik odalarda konaklama sekline denir. yemek ayrıca ücretlendirilir .Bazı yurtlarda kahvaltılı veya diğer yemek olanaklarıyla birlikte ödeme secenekleri bulunur .

3-Otel konaklamaları;
     Konaklama alternatileri içinde en pahalı olan dır.Standart yada lüks secenekler vardır .diğer konaklamalara göre giriş cıkış saatlerınde zorunluluk yoktur .
4- Oda, ev veya stüdyo (tek odalı müstakil ev) kiralanır. 
      Bu tür konaklamalar genellikle uzun süreli eğitim alacak kişiler için uygundur .Bağımsız yaşamak ,ekonomik yaşamak isteyenlerın tercihi genellikle ev kiralamak oluyor.
Konaklama ile ilgili kişilerin dikkat etmesi gereken unsurlar,
Yurt dışında eğitim almaya karar verdikten sonra okul ülke secimini yapınız ,Bu konuda 
SD yurtdışı egitim değisik alternatileri sizin seciminize sunacaktır .Yurtdışına çıkmadan 2 ay önce konaklama seceneginize karar vermiş olmalısınız .Karar veridiğiniz secenegin ön rezervasyonunu SD sizin için yapacaktır . İstediğiniz konaklama secenegi için erken rezervasyon çok önemlidir 
Para durumu 
Yasam giderleriniz için nakit yada kredi kartına ihtiyacınız vardır.Bu konu ülkeden ülkeye değisiklik gösterir.Ülkenin hayat sartları ,cepharclıgı olarak ne kadar gideriniz olacaktır bilgisini Detaylı bilgiyi SD yurtdışı eğitim danışmanlarından alabilirsiniz.



Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder