19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Makedonya'da Üniversite Okumanın Avantajları

Makedonyada üniversite okumanın avantajları


yurtdışı eğitim


Makedonyada üniversite okumanın avantajları
-Sınavsız istediğiniz bölüme yerleşme kolaylığı,
-Kesin kayıt garantisi,
-Lise mezunu olmanız yeterli,
-YÖK denkliği var,
-Makedoncanın  kolay öğrenebilinir bir dil olması ,
-Türkce eğitim veren üniversitelerin olması ,
-İngilizce eğitim veren okulların olması ,
-Nufusun üçte birini Türkler ,üçte birini Arnavutlar diğerini Makedonların olusturması,
-Makedonlarla Türklerin kültür acısından birbirine benzerliğinin cok olması ,
-Dünyanın en ucuz ülkesi olması,
-Avrupa birliğine tam aday olması dolayısı ile tüm prosedürlerini AB  uygun olarak değistirilmesi ,
-Üniversitelerinin bologna anlasmasına tabi olması ,
-Egitim süresi avrupada oldugu gibi 3 yıl olması ,
-Myo mezunları için sınavsız dikey geçiş imkanı,
-Makedonyadaki üniversiteler dünya sıralamasında türkiyedeki üniversitelerin çok önünde olması,
SD YURTDIŞI EĞİTİM İLE HAYALLERINİZİ GERCEKLEŞTİRİN .SİZ HANGİ BÖLÜMÜ SEÇECEGİNİZE KARAR VERİN ÜNİVERSİTELİ OLMANIN KEYFİNİ YASAYIN .
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder