21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-MADRİD'DE BULUNAN DİL OKULUMUZ

Madrid Hakkında

İspanya’nın başkentidir. Madrid; İstanbul, Londra, Berlin ve Paris’ten sonra Avrupa’nın en kalabalık şehridir. İspanya’nın en büyük şehri olmasının yanı sıra, Madrid büyük ve görkemli bir kültürel mirasa sahiptir. 
En büyük meydanlarından biri olan Puerta del Sol restoran, cafe ve barların bulunduğu bir yerdir. Mercado de San Miguel kapalı bir Pazar yeridir. Bir şeyler yemeyecek olsanız bile buradaki şarap, yeni pişirilmiş yemeklerin kokusunu ve çevrenin güzelliğini görmek için ziyaret edilmelidir. Plaza de Espana, çok büyük bir meydandır. Bu meydanda Madrid’in en büyük iki binası olan Torre de Madrid ve Edificio Espana yer almaktadır. 

Okul Hakkında

Okul binası İspanya’nın “sıfır kilometresi” olarak bilinen Porta del Sol’dadır. Okul harika bir manzaraya sahiptir. Sadece birkaç dakikalık yürüyüş ile Kraliyet Sarayı’na ya da “El Prado” Müzesine gidebilirsiniz. 
Madrid'de okulun ilk günü yapılacak seviye tespit sınavı ile sizin için en uygun sınıfa yerleştirileceksiniz. Madrid'deki okulumuzda dersler Pazartesi'den Cuma'yadır ve resmi tatillerde kurs yoktur. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyesini belirten bir sertifika alacaktır.

  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder