21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-NEDEN YURTDIŞINDA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ ALMALIYIZ?

YURTDIŞINDA-ÜNİVERSİTE-EĞİTİMİ


yurtdışı eğitim



YURTDIŞINDA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Yurtdışında bir üniversitede eğitim almak istiyor ama nereden başlayacağınıza karar veremiyorsanız SD’nin uzman eğitim danışmanları ile iletişime geçerek yeni kapılar açabilir ve geleceğiniz için çok önemli adımlar atabilirsiniz. 
Türkiye’de YGS ve LYS sınav sonucuna göre istenilen bir üniversiteye ve bölüme yerleşmek çok zordur. Hâlbuki yurtdışında bu sınavlarda başarı şartı aranmadığı için kaliteli bir üniversitede istediğiniz bir bölümde eğitime başlama hakkına sahipsiniz. Biz SD olarak, öğrencilerimize dünyanın birçok ülkesinde anlaşmalı olduğumuz üniversitelerimize %100 yerleştirilme garantisi veriyoruz. Öğrenci; gelecekte sahip olmak istediği mesleğin eğitimini alacağı için hem mesleğinde hem de iş hayatında mutlu bir hayat yaşayacaktır. Bu saadet kişinin yaşamının her alanına olumlu bir şekilde etki edecektir. Bu mutluluk tek kişi ile sınırlı kalmayacak ona bu eğitim imkânını sunma özverisinde bulunan ailesi ve bizim içinde guru kaynağı olacaktır. 
Yurtdışında eğitim almak sanıldığı gibi çok maliyetli değildir. Türkiye’deki fiyatlarla yurtdışında üniversite eğitimi almak herkes için mümkündür. Ülkeden ülkeye değişen eğitim+konaklama+yemek+diğer masraflar dâhil yurtdışında okumanın maliyeti 15.000 ile 45.000TL arasında değişmektedir.
Ülkemizde üniversite eğitiminin süresi 4 yıldır. Yabancı dili yetersiz öğrenciler olan hazırlık eğitiminin süresi de 1 yıldır. Yurtdışında ise, üniversite eğitim süresi genellikle 3 yıldır. Yabancı dili yetersiz öğrenciler için de 1 yıllık hazırlık programları bulunmaktadır. 
Türkiye Cumhuriyeti’nde 4 yıllık eğitim süreci sonunda bir diplomaya sahip olan öğrencinin, ne yazık ki dil seviyesi yeterli derecede değildir. Bu yetersizliğin sebebi, Türk öğrencilerin yeterince pratik yapma imkânı bulamamasından kaynaklanmaktadır.
Yurtdışında eğitim aldığı takdirde, elde edeceği kazançlar; uluslar arası geçerliliğe sahip bir diploma ve çok iyi derecede yabancı bir dil olacaktır. 
Türkiye’deki sıradan bir üniversiteden alınan bir diplomanın iş dünyasında pek fazla avantajı bulunmamaktadır. Alınan diplomanın prestiji ve getirisi, yüz binlerce üniversite mezunu işsizin bulunduğu ülkemizde herhangi bir açıdan tercih sebebi oluşturmaz. Kişinin iş yaşamında ve kariyer planında etkisiz bir eleman durumundadır.
Eğer öğrenci, yurtdışında YÖK denkliği olan bir üniversiteden mezun olursa hem Türkiye’de hem de Avrupa Birliği üyesi bir ülkede istediği ülkede çalışabilir.
Yurtdışında eğitim almak, bir bireyin yaşam kalitesini, toplum içindeki konumunu paradan veya güçten çok eğitim düzeyi ve bu eğitimin niteliği belirler. Yurtdışında bir yüksek öğretim kurumunda mezun olmak; sağladığı iyi eğitim, yurtdışı tecrübesi, sağladığı kültürel birikim ve toplum tarafından kabul görülen avantajlı bir diploma kişiye sosyal statü ve refah bir yaşam için çok şey kazandırır. 
Eğer sizde SD farkı ile yurtdışında eğitim almak isterseniz vakit kaybetmeden bizimle iletişime geçin.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder