19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-LYS Sınavına Girmeden Üniversite Okumak Artık Mümkün!

LYS sınavına girmeden Üniversite okumak artık mümkün !


yurtdışı eğitim


 LYS sınavına girmeden Üniversite okumak artık mümkün !  **Eğer sınava yeterince iyi hazırlanamadıysanız ya da umduğunuz gibi iyi geçmediyse**Sınava girme imkanı bulamadıysanız ya da artık girmekten sıkıldıysanız  Polonya ve İngiltere başta olmak Yurtdışında sadece Lise Diploması ile başvurabileceğiniz ve Dünya Standartlarında eğitim alabileceğiniz okullar olduğunu biliyormuydunuz ?  Eğitim Ücretleri, Başvuru Koşulları ve Tüm Diğer sorularınız için sitemizi inceyelebilir ya da Tecrübeli Danışmanlarımızdan ÜCRETSİZ yardım alabilirsiniz.  Hayalleriniz ertelemeyin ! Gelin Üniversite Eğitiminizi birlikte organize edelim !   
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder