19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-SPRACHCAFFE RABAT DİL OKULU

SPRACHCAFFE RABAT DİL OKULU


yurtdışı eğitim



SPRACHCAFFE RABAT DİL OKULU

SPRACHCAFFE, 20 yılı aşkın bir süredir dünyanın en ünlü şehirlerinde öğrencilerine dil eğitimi veren oldukça köklü bir kurumdur. Fas’ın başkenti olan Rabat şehri de bu kentlerden biridir.
Fas’ın başkenti olan Rabat, ülkenin en önemli yönetim ve öğretim merkezidir.
Rabat’ta bulunan dil okulumuz şehir merkezine ve kumsala çok yakın bir yerde bulunmaktadır. Okulumuz meyve ağaçları ve kuş sesleri ile Arapça öğrenmek isteyen öğrencilere eğitimi ve dinlenmeleri için ideal bir ortam sağlamaktadır. Okulun tüm sınıfları klimalıdır, kütüphane ve kafeterya hizmeti sunulmaktadır. Atlantik okyanusuna birkaç dakikalık yürüme mesafesine sahip olan okulumuzun yurdu da okulun 3 km uzağındadır. Öğrencilere için ücretsiz servis hizmeti mevcuttur.
Sınıf yerleştirmeleri okulun ilk günü yapılacak olan seviye tespit sınavına göre yapılır. Bu sınav sonucunda uygun bir sınıfa yerleştirmeniz yapılır. Ders günleri Pazartesi ve Cuma’dır. Resmi tatil günlerinde ders işlenmemektedir. Kurs bitiminde her öğrenciye seviyelerinin belirtildiği bir sertifika verilmektedir.
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder