21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-ÜRDÜN’DE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

ÜRDÜN’DE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Resmi dili Arapça olan Ürdün’de eğitim almak isteyen Türk öğrencilerin burada eğitim almalarını sağlayacak olan etken üniversite imtihanına girmiş ve barajı aşmış olmasıdır. Bunun yanında Ürdün fakülteleri Türk öğrencilerin lise ders notlarındaki başarısına göre öğrenci kabulü yapmaktadırlar. Hem devlet üniversiteleri hem de özel üniversiteler Türk öğrencilere gerekli olan anlayış ve kolaylığı göstermektedirler. Üniversite eğitimi için bu ülkeyi seçtiğiniz takdirde pişman olmayacağınızı sizde yaşayarak görebileceksiniz.
Ürdün üniversitelerinde genellikle saat sistemi uygulaması bulunmaktadır ve saat ücreti 75$ üzerinden hesaplanmaktadır. 15 saat ders alan bir öğrencinin ödemesi gereken miktar tahmini 1200$ tutarındadır. Üniversitelerin okul harç ücretleri 2500$ olarak söylenebilir ancak bu rakam bölümlere göre değişiklik gösterebilir.
Konaklama ve Yaşam Maliyetleri
Yurtlarda kalmayı tercih eden öğrencilerin ödeyecekleri tutar 150-250$ arasındadır. Üniversite çevresinde bir daire kiralamayı seçen öğrenciler için ev kirası 300$ civarındadır. Yemek ücreti ve diğer masrafların meblağsı ise 150-250$ tutarındadır.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder