23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-ÜSKÜP KİRİL METODİ ÜNİVERSİTESİ (SS. CYRIL AND METHODIUS UNIVERSITY)

ÜSKÜP KRİL METODİ ÜNİVERSİTESİ (SS. CYRIL AND METHODIUS UNIVERSITY)
Makedonya Cumhuriyeti’nde kurulmuş ilk devlet üniversitesi olan Kiril Metodi Üniversitesi, 1949 yılında 3 fakülte ile eğitim hayatına başlayan, bugün 21 fakülte, 5 araştırma enstitüsü ve devasa kampusu ile eğitim hizmeti vermeye devam eden bir eğitim kurumudur.
Günümüzde yaklaşık 50.000 öğrenciye eğitim veren üniversite, eğitim ve bilim konularında uzman akademik kadrosu ile kaliteli bir eğitim sunmakta ve Türkiye’nin de dâhil olduğu 70 ülke tarafından diplomaları tanınmaktadır.
Balkanların en prestijli üniversitelerinden biri olan Kril Metodi Üniversitesi, hizmet vermeye başladığı tarihten bugüne kadar 126.000 civarında lisans, 5300 civarında yüksek lisans, 3000 civarında da doktora mezunu vermiştir.
Kurulduğu tarihten bu yana, 130.000’den fazla lisans düzeyinde, 10.000’e yakın yüksek lisans düzeyinde, 6.000 civarında doktora derecesine sahiptir.
Üsküp Üniversitesi olarak ta tanınan Kiril Metodi Üniversitesi bünyesinde, birçok araştırma, geliştirme, spor, sanat, bilgi ve eğlence programlarının dâhil olduğu dernekler ve sosyal kulüpler yer almaktadır.
TIP FAKÜLTESİ
Tıp: 3000€
Hemşirelik: 2000€ ( Ön lisans ) 3+1
Logopedi: 2000€ ( Ön lisans ) 3+1
Fizik Tedavi: 2000€ ( Ön lisans ) 3+1
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ
- Diş Hekimliği
- Profesyonel diş teknisyenleri
- Profesyonel diş hemşireleri
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
ECZACILIK FAKÜLTESİ
- Eczacılık
Yıllık Harç Ücreti: 1500€
MİMARLIK FAKÜLTESİ
- Mimarlık
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
İnşaat Mühendisliği
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
ELEKTRİK MÜHENDİSLİĞİ VE ENFORMASYON FAKÜLTESİ TEKNOLOJİLERİ
- Güç, otomasyon ve yenilenebilir enerji kaynakları
- Güç Sistemleri
- Güç, iletişim ve yönetim
- Bilgisayar sistemleri mühendisliği, otomasyon ve Robotik
- Bilgisayar Teknolojileri ve Mühendisliği
- Bilgisayar donanım mühendisliği ve elektronik
- Telekomünikasyon ve Bilgi Mühendisliği
Yıllık Harç Ücreti: 1500€
 BİLGİSAYAR BİLİMİ VE MÜHENDİSLİĞİ
- Ağ teknolojileri
- E-teknolojilerin uygulanması
- Bilgisayar eğitimi
- Bilgi ve Bilgisayar Mühendisliği
- Akademik Bilişim çalışmaları
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ FAKÜLTESİ
- Makine Mühendisliği
- Üretim Mühendisliği
- Ulaşım, makine ve lojistik
- Isı Mühendisliği
- Hidrolik Mühendisliği ve Su Yönetimi
- Malzemeleri, birleştirme ve yapısal mühendislik
- Endüstri Mühendisliği ve Yönetim Mühendisliği
- Enerji ve Çevre Mühendisliği
- Mekatronik Mühendisliği
- Otomasyon ve Yönetim Sistemleri
- Ürün Bilgisi - Endüstriyel Tasarım Yapıların Tasarımı
- Mühendislik ve çevre kaynaklarının Çalışmaları
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
TEKNOLOJİ VE METALURJİ FAKÜLTESİ
- Metalürji, tasarımı ve yönetimi
- İnorganik Mühendislik ve Çevre
- Polimerik malzemeler - Tasarım ve Yönetimi
- Giyim Tasarımı ve Mühendisliği
- Gıda Teknolojisi ve Biyoteknolojisi
- Teknolojik süreçlerin Tasarım ve yönetimi
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
DOĞA BİLİMLERİ VE MATEMATİK FAKÜLTESİ
- Matematik Çalışmaları
- Öğretim Matematik
- Teorik Matematik
- Matematiksel ekonomi
- Matematiksel programlama
- Matematik Çalışmaları ve Bilişim
- Uygulamalı
- Eğitim
- Fizik Lisans
- Öğretim
- Bilgisayar donanımı Fizik
- Uygulamalı Fizik
- Teorik Fizik
- Tıp Fiziği
- Kimya
- Uygulamalı Kimya
- Uygulamalı Kimya - Analitik Biyokimya
- Uygulamalı Kimya - Çevre Kimyası
- Biyoloji Çalışmaları
- Biyoloji (ortaöğretim öğretmenleri için)
- Biyokimya ve Fizyoloji
- Ekoloji
- Moleküler biyoloji -
- Coğrafya Çalışmaları
- Öğretim coğrafya
- Coğrafi Bilgi Sistemleri
- Turizm
- Demografi
- Fiziki Coğrafya
- Etnoloji ve Antropoloji
- Biyoloji - Kimya
- Matematik - Fizik
- Matematik – kimya
Yıllık Harç Ücreti: 3000€
İKTİSAT FAKÜLTESİ
- Ekonomi
- Yönetim
- Pazarlama
- Finansal Yönetim
- Muhasebe ve Denetim
- Dış Ticaret
- e-iş
- Finansal çalışmalar
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
HUKUK FAKÜLTESİ
- Hukuk
- Hukuki Araştırmalar ön lisans
- Siyasi çalışmaları ön lisans
- Gazetecilik ön lisans
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
FELSEFE FAKÜLTESİ
- Felsefe
- Eğitim
- Sosyoloji
- Psikoloji
- Tarih
- Arşivleme geçmişi
- Sanat Tarihi
- Arkeoloji
- Klasik çalışmalar
- Güvenlik, Savunma ve Barış
- Sosyal Çalışma ve Sosyal Politika
- Özel Eğitim
- Cinsiyet Çalışmaları
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
FİLOLOJİ FAKÜLTESİ
- Makedon Dili ve Güney Slav dillerinin Bölümü
- Makedonca
- Hırvatça
- Makedon Edebiyatı ve Güney Slav edebiyatı Bölümü
- Arnavut Dili ve Edebiyatı Bölümü
- Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
- Roman Dilleri ve Edebiyatları Bölümü
- Fransızca dil öğretimi ve çeviri
- Romanca
- İspanyolca
SLAV BÖLÜMÜ ÇALIŞMALARI
- Rus
- Polonya
- Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü
- İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü
- Karşılaştırmalı Edebiyat Bölümü
- Mütercim-Tercümanlık Bölümü
- İngilizce
- Fransızca
- Alman
- İtalyan Dili ve Edebiyatı Bölümü
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
PEDOGOJİ FAKÜLTESİ
- Makedon dilinde sınıflarda öğretmenler için
- Arnavut dilinde sınıflarda öğretmenler için
- Türk sınıflarının öğretmenleri için
- Okul öncesi
- Makedon gruplar eğitimi
- Arnavut gruplar eğitimi
- Türk gruplar eğitimi için
Yıllık Harç Ücreti: 800 €
BEDEN EĞİTİMİ FAKÜLTESİ
Yıllık Harç Ücreti: 1000€
TARIM VE GIDA FAKÜLTESİ
- Kırpma
- Bahçecilik ve çiçekçilik
- Bağ ve Şarap
- Üzüm bağları ile bahçeleri
- Hayvan Biyoteknoloji
- Bitki Koruma
- Eko-tarım
- Tarım ürünleri İşleme
- Modülü: bitkisel ürünler
- Modülü: hayvansal ürünle
- Kalite ve gıda güvenliği
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
ORMAN FAKÜLTESİ
- Orman
- Yeşillendirilmesi ve teşvik
Yıllık Harç Ücreti: 2000€
MOBİLYA DİZAYN TEKNOLOJİSİ
- Ahşap mekanik teknolojisi
- Mobilya iç tasarım ve teknolojisi
Yıllık Harç Ücreti: 3000€
VETERİNERLİK FAKÜLTESİ
- Veterinerlik
Yıllık Harç Ücreti: 3000 €
DRAMATİK SANATLAR FAKÜLTESİ
- Film ve TV kaydı
- Film ve TV montaj
- Film ve televizyon yönetmeni
Yıllık Harç Ücreti: 3000€
GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
- Resim Bölümü
- Bölümü Şekillendirici
- Grafikler Bölümü
- Sanat Bölümü Eğitimi
Yıllık Harç Ücreti: 3000€
MÜZİK FAKÜLTESİ
- Müzik teorisi ve pedagoji
- Kompozisyon
- Orkestra iletiyor
- Multimedya ile sunum
- Müzikoloji
- Flüt
- Obua
- Klarnet
- Saksafon
- Fagot
- Trompet
- Boynuzu
- Trombon
- Tüp
- Solo
- Piyano
- Akordeon
- Keman
- Viyola
- Viyolonsel
- Bas
- Gitar
- Bale pedagojisi - Klasik Bale
- Bale pedagojisi - Modern Dans
- Etnomüzikoloji
- Popüler türler
Yıllık Harç Ücreti: 1300€

 TETOVA (KALKANDELEN) DEVLET ÜNİVERSİTESİ (TETOVA STATE UNIVERSITY)
Makedonya’nın 3. Büyük şehri olan Tetova’da (Kalkandelen) bulunan Tetova Devlet Üniversitesi, 17 Aralık 1994 yılında inşa edilmiştir. Kalkandelen Üniversitesi olarak ta bilinen bu üniversitenin eğitim dili Arnavutçadır. Eğitim dili Arnavutça olmasına rağmen, üniversitenin kullandığı diller arasında Makedoncada yer almaktadır.
Tetova Devlet Üniversitesinin ana kampusu Kalkandelen’de yer alırken, bazı fakülte binaları Üsküp’te yer almaktadır. Bu devlet üniversitesinde 11 fakülte, 1 enstitü ve sağlık alanında kurumlara destek veren 2 enstitü bulunmaktadır. Üniversite, 12.000’den fazla öğrenciye eğitim fırsatı sağlamaktadır.
Üniversite’de Tıp dâhil olmak üzere bütün bölümler mevcuttur. Ülkemizde ve Avrupa’da geçerli diplomaya sahip tam donanımlı bir eğitim kurumudur.
Tetova Üniversitesi, mesleki ve bilimsel araştırmalar alanında Bologna reformlarını yakından takip etmekte ve bu yeniliklerin uygulanması için yoğun çalışmalar, düzenlemeler yapmaktadır. Üniversitenin eğitim programları ve müfredatı, Avrupa Eğitim Standartlarına uygun hale getirilmeye çalışılmaktadır.  



SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Tıp
Diş Hekimliği
Eczacılık
Revir
Genel Hemşirelik
Ebelik
Acil Tıp Teknisyenliği
Fizyoterapi
MATEMATİK VE DOĞA BİLİMLER FAKÜLTESİ
Biyoloji (Üsküp)
Biyokimya (Üsküp)
Analitik Kimya (Üsküp)
Fizik Kimya (Üsküp)
Kimya Öğretmenliği (Üsküp)
Fizik Öğretmenliği (Üsküp)
Matematik Öğretmenliği (Üsküp)
Bilgisayar Öğretmenliği (Üsküp, Kicevo, Kumanova)
Coğrafya Öğretmenliği
Ekoloji ve Teknoloji Enstitüsü (Ekoloji - Struga)

FELSEFE FAKÜLTESİ
Felsefe
Sosyoloji
Tarih
Pedagoji
Sınıf Öğretmenliği
Okul Öncesi Öğretmenliği
Psikoloji (Üsküp)
KÜLTÜR FAKÜLTESİ
Arap Dili ve Edebiyatı
Türk Dili ve Edebiyatı
Karşılaştırmalı Edebiyat (Üsküp)
FİLOLOJİ FAKÜLTESİ
İngiliz Dili ve Edebiyatı (Üsküp, Kicevo, Struga, Kumanova)
Tercümanlık (Her Dil) Bölümü
Arnavut Dili ve Edebiyatı
Makedon Dili ve Edebiyatı
Alman Dili ve Edebiyatı
İtalyan Dili ve Edebiyatı
Fransız Dili ve Edebiyatı

GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
Grafik Tasarım
Boyama
Figüratif Sanat
Heykel
Grafik
Boyama
Grafik tasarım
Heykel
MÜZİK SANAT FAKÜLTESİ
Müzik Öğretmenliği
Sanat Müziği
Koro
Kompozisyon
Müzik Bilimi
Orkestra
Etno- Müzikoloji
Vokal: Enstrümantal
Şarkı
Solo
Piyano
Keman
Viyola
Violonçenlo
Kontrbas
Klarnet
Saksofon
Oboa
Gitar
Flüt
Fagot
Truba
Trombon
Borular
DRAMATİK SANAT FAKÜLTESİ
Oyunculuk
Film Yönetmenliği
TV Genel Müdürlüğü
Montaj
Kameramanlık
Beden Eğitimi
Antrenörlük
Yüzme, Hentbol, Basketbol, Voleybol, Jimnastik, Atletizm
HUKUK FAKÜLTESİ
Hukuk (Üsküp, Kırçova)
Uluslar arası Hukuk
Uluslar arası İlişkiler
Yönetim İdaresi
Gazetecilik
Siyaset Bilimi
İKTİSAT FAKÜLTESİ
Ekonomi
Finans
Muhasebe yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Ekonomi ve iş yönetimi (Struga, Üsküp)
Turizm
Genel Turizm
Turizm Yönetimi
İNŞAAAT MÜHENDİSLİĞİ UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ
İnşaat mühendisliği
Altyapı ve yol Mühendisliği
Mimarlık
Tasarım
Kentleşme
Mekatronik
Mühendislik Ekonomisi
GIDA TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
Beslenme
Gıda Teknolojisi
Beslenme
İŞLETME FAKÜLTESİ (KUMANOVA)
İş İdaresi
İşletme (Üsküp, Kırçova)
Kamu Yönetimi

Yıllık Eğitim Harç Ücreti : 1000€

Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR.


Donanmacı Mahallesi İzmir , Karşıyaka
Tel/Fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder