19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Avrupa'da Sınavsız Tıp Eğitimi

Avrupa da Sınavsız Tıp Eğitimi


yurtdışı eğitim


Avrupa Üniversitelerinde Sağlık Eğitimi;

Kücüklüğümden beri doktor eczacı yada diş hekimi olmak istedim ama üniversiteye giriş sınavlarında basarılı olamadım diyorsanız SD yurtdışı eğitim sizin hayallerinizi gerçekleştiriyor.Hayaliniz ,tıp,eczacılık ,dişhekimliği,fizik tedavi,veterinerlik,tıbbi labratuvar teknisyeni yada anestezist olmak ise sınavsız olarak bu bölümleri bazı üniversitelerde okuyabilirsiniz.Yurt dışında sadece lise diplomasıyla istediğiniz bölümde okumak mümkün . Bu durumda hayallerinize çok yakınsınız .SD yurtdışı eğitim danışmanlarına ulasınız .SDistediğiniz bölümle ilgili  detaylı bilgi verecektir.  Beklentileriniz ülke hakkında ve üniversiteler hakkındaki beklentilerinize uygun bütcenize uygun butik danışmanlık alarak sağlıklı karar verebilirsiniz .günümüzde mesleğini hic sevmeden yapan bir cok kişilere raslayabiliyoruz .sizde istemediğiniz mesleklerde calışmak zorunda kalmamak için bugün harakete geçin .Üniversiteli olmak ,yök denkliği olan okullarda eğitim almak ,askerlik tecilinizi yaptırmak yurtdışı üniversitelerinde mümkündür.Avrupada en iyi üniversiteler sıralamasında yeralmış  üniversiteler kapılarını türk öğrencilere açmışlardır .Bu üniversitelerin bir çoğu ile anlasması olan SD yurtdışı egitim sizlerin avrupa birliği diploması alacagınız etsc kriterlerine bağlı akriditesi olan bologna anlasmasına tabi yökdenkliğini almış üniversiteleri ayağınıza getirdi.bu üniversiteler ayrıca türkiyede ve dünyada ki bir cok anlasma iş birliği içindedir .üniversiteler ERASMUS gibi programlarla isterlerse amerika polonya maceristan vb ülkelerde eğitim alabilirler .

BU ÜLKELERDE EĞİTİM ALIRSANIZ AVANTAJINIZ NELER OLACAKTIR ?

-Avrupa birliği üyeleri olan ülkeler den mavi diploma ile mezun olursunuz bu diploma sizin mesleğinizi tüm dünya ülkelerinde ve Türkiyede yapabileceğiniz anlamına gelir.
-Hayalinizi gerçekleştirerek istemediğiniz meslekleri yapıyor olmayıp istediğiniz mesleğe ulaşacaksınız.
-Sınav problemini yasamadan stresten uzak eğitim almanın tadına varacaksınız .
-Bir çok ülke insanlarının bir arada oldugu ülkelerde birden fazla dil  öğrenmiş ve pratik yapmış olacaksınız.
-Bir yada daha fazla dili biliyor olmanız iş bulmak kariyer yapmak konusunda avantaj saglayacaktır.
-Alacagınız schengen vizesi sayesinde avrupadaki bir çok yeri gezebilme fırsatınız olacaktır.Üniversitelerin anlasmalı oldukları sirketlerde lisansınız bitiminde staj yapma imkanı yaratabilirsiniz .ileriki kariyeriniz için yurtdışında staj cok önemlidir.Türkiyedeki ve Kıbrıstaki üniversiteler  kesinlikle böyle bir olanak veremezler .
-Türkiyede harcayacağınız paradan belkide daha azı ile istediğiniz üniversitede okuma fırsatını yakalamış olacaksınız .

ÜNİVERSİTEYİ KESİNLİKLE SINAVSIZ KAYIT  ALAN ÜLKELERİN ÜNİVERSİTELERİNDE OKUYACAĞIM DİYORSANIZ.!

BAŞVURU İLE İLGİLİ OLARAK SD Danışmanlarından ÜCRETSİZ danışmanlık hizmeti ALABİLİRSİNİZ.

Avrupa birliği ülkelerinde eğitim almak isteyen öğrenci sayısı gün gectikce artış göstermektedir .Üstelik bu tıp,eczacılık ,diş hekimliği bölümleri olunca belli kontenjanlarla sınırlı olmaktadır .Bu nedenden dolayı erken müracaat cok önemlidir.Her üniversitenin kayıt tarıhlerı değisik günlerde yada aylarda olabilir .ayrıca uluslararası işlemler tercümeler derken uzun bir zaman dilimine ihtiyacınız olacaktır .Eğer dil yeterliliğiniz yok ise öncelikle dil yeterliliğiniz açısından ya üniversitelerin dil hazırlık sınıflarına yada hazırlık yoksa dil okullarında dil seviyenizi yükseltmeniz gerekecektir .SD yurtdışı eğitim danışmanları size bu konuda ÜCRETSİZ destek vereceklerdir.


Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder