21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-MALTA/ST JULIANS DİL OKULU

St Julian’s Hakkında

St Julian’s Malta’da kıyı boyunca uzanan bir şehirdir. Şehrin asıl kazanç kaynağı turizmdir. Bu bölgede yoğun bir şekilde oteller, restoranlar ve gece kulüpleri yer almaktadır.  
Malta mantalitesi, sıcakkanlı İtalyan, İspanyol ve İngiliz karışımı bir Akdeniz mantalitesidir. Maltalılar İngilizler gibi soldan araba kullanır, İtalyan ve İspanyollar gibi siesta yapmak konusunda diretirler. Bunun dışında Maltalılar oldukça toleranslı, açık fikirli, tüm kültürlerle ilgili ve eğlenmeyi seven kişilerdir
İngilizler 1960’lara kadar stratejik konumu nedeniyle adada kalmıştır. Tüm diğer kolonilerde olduğu gibi, İngilizler kamu ve adli sistemlerini, yönetim ve eğitim sistemlerini Malta’ya miras bırakmışlardır. İngilizce ilk resmi ve kültürel dildir. Eğitim sistemi gerçekten İngiliz eğitim sisteminin aynısıdır. Tüm Avrupa’da Malta dil okulları oldukça büyük bir saygı görmektedir. 

Okul Hakkında

Malta'da İngilizce Dil Okulumuz St Julians'ın eski bir İngiliz askeri kompleksine bağlı olan eski bir balıkçı kasabasında yer almaktadır. Burası sevimli küçük evleri ve renkli tekneleri ile bilinmektedir. Başlangıçta ordu kışla olarak hizmet vermesi için kurulan binamız İngilizler tarafından 1930 yılında yaptırılmıştır. Bu çarpıcı taş bina St Julian Koyu'nun sakin bir kesiminde yer almakta ve Paceville adlı gece hayatı merkezine yakındır.
Okulumuza sadece birkaç dakika uzaklıkta otobüs durakları bulunmaktadır. Alışveriş merkezi Sliema otobüs ile sadece 15 dakika uzaklıkta, gece hayatının merkezi Paceville ise kısa bir yürüyüş mesafesindedir. Okulumuzun civarında iki farklı tip kumsal bulunmaktadır. Okulumuz kayalık plajlara 10 dakika yürüme mesafesindedir, kumlu plajlara ise otobüs ile yaklaşık 40 dakikada ulaşılabilmektedir.
Malta güney iklimi, güneş ve deniz dışında anadil olarak İngilizceyi de sunmaktadır. Malta'da İngilizce dil kurslarınıza başlamadan önce okulun ilk günü yapılacak seviye tespit sınavı ile sizin için en uygun sınıfa yerleştirilmektesiniz. St. Julians'daki okulumuzda dersler hafta içi her gün yapılmaktadır ve resmi tatillerde kurs yoktur. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyesini belirten bir sertifika almaktadır.
Okulun Verdiği Kurslar
  • Standart kurs
  • Yoğun kurs
  • Akademik dönem / Sınava hazırlık kursu
  • İş İngilizcesi
  • Mini yoğun kurs
  
  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder