21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-LİTVANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

LİTVANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Batı değerleri ile Baltık geleneklerini ve zihniyetini başarılı bir şekilde harmanlayarak her türden akademik kurumları ile modern aynı zamanda gelişmiş bir eğitime sahiplik yapan Litvanya, günümüzün en çok tercih edilen ülkelerinin arasında yer almayı başarmıştır. Ülkenin eğitimde izlediği yol stratejik olarak kalite ve yenilikçiliktir. Bu ülkede eğitim almak sizlere günümüzün hızla değişen akademik ve iş dünyasının taleplerinin karşısında ihtiyaç duyulan bilgi ve becerilerinizi elde etmenize yardımcı olur. Önceliğiniz ister bilim, isterse iş dünyası olsun Litvanya sizlere iyi bir eğitim sunacak ve gelecekteki mesleğiniz için gerekli olan becerileri size kazandıracaktır.
Neden Litvanya?
Litvanya’yı eğitim için doğru bir adres yapan nedenler:
  • Avrupa Yüksek Öğrenim Bölgesinde yer alması,
  • Üstün nitelikte eğitim programları sunması,
  • Alanında uzman ve tecrübeli eğitmenlere sahip olması, verilen diplomaların uluslar arası çapta tanınırlığı,
  • İngilizce ve Rusça dillerinde eğitim programlarını içermesi,
  • Eğitim sisteminin Batı değerleriyle Doğu geleneklerini kapsaması, eğitim ücretinin makul olması,
  • Samimi, sıcak bir sosyal ortamın yanında zengin bir kültürel hayata sahip olmasıdır.  

Litvanya Üniversite Sistemi
Litvanya’nın yüksek öğrenim sistemi Avrupa Bologna Sürecine dâhildir ve Avrupa Kredi Transfer Sistemini (ECTS) kullanmaktadır. Litvanya üniversiteleri uluslar arası öğrenciler için İngilizce ve Rusça dillerinde programlar ve kurslar sunmaktadır. Bir Litvanya üniversitesinden alacağınız diploma Lizbon Anlaşmasına imza atan tüm ülkelerde geçerliliğe sahiptir. Bu anlaşma Avrupa Birliği, Ukrayna, Belarus, Türkiye, Kanada, Avustralya, ABD, Rusya, Yeni Zelanda, Kazakistan, İsrail gibi 50 ülke tarafından imzalanmıştır. Bu sebeple Türkiye’ye döndüğünüzde ya da başka bir ülkede eğitiminize devam etmeye karar verdiğinizde diplomanızın kabul edileceğinden kuşku duymayınız. 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder