21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-GÜRCİSTAN'DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

GÜRCİSTAN'DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Türkiye’de bir üniversiteye yerleşemedim diye üzülmeyi bırakın ve istediğiniz bölümü çok ekonomik fiyatlarla yurtdışında okuma fırsatını yakalayın! SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığının sizler için araştırıp sunduğu Gürcistan seçeneğine bir göz atın.
Gürcistan üniversitelerinin ve bu üniversitelerin diplomalarının YÖK tarafından tanınması Türk öğrencileri bu ülkede eğitim almaya cezbeden nedenler arasına girmesini sağlamıştır.
Deneyimli ve başarılı akademik kadrolarının olması, üniversitelerin başarıları, buluşları ve potansiyelleri ile dünyaca ün yapmış okullarına sahip olması Gürcistan’da üniversite eğitimi almayı bir adım daha ön planda tutmaktadır.
Dünyanın birçok yerinden öğrencinin aklını çelmeyi başaran Gürcistan üniversiteleri; Sovyetler Birliği döneminden günümüze kadar ülkenin en önde gelen üniversitelerine ve akademik kadrolarına sahiptir ve bu geleneği, tutarlılığı ve mirası başarıyla hala sürdürmektedir.
Gürcistan’da eğitim almak Türkiye’deki eğitim maliyetinden daha azdır. Nitelikli akademik potansiyeli, çok ekonomik eğitim fırsatları ve yaşam maliyetleriyle birçok okazyonu yabancı öğrencilerin ayağına getirmektedir. Eğitim, konaklama ve sosyal gider maliyetleri ailelerinize hiçbir zorluk yaşatmadan karşılanabilecek miktarlardır. Gürcistan’da eğitim için harcanan toplam yıllık maliyet(okul harcı+yurt) 2500-3000$ arasındadır.
Üniversiteye giriş sınavını kazanamamış olmanız sizi çok fazla düşündürmesin. SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığı size Gürcistan’da çok iyi fırsatlar sunmaktadır. Gürcistan’da eğitim almaya karar verdiğiniz anda bizlerinde yardımıyla puan şartı aranmaksızın istediğiniz bölümde okuyabilirisiniz. Bir yıllık hazırlık eğitiminizi aldıktan sonra bu ülkede istediğiniz üniversitede, dilediğiniz bölümünde okuyabilirsiniz ve üniversite mezunu olmanın gururunu siz de yaşayabilirsiniz.
Gürcistan’da eğitiminizi isterseniz Gürcüce dilerseniz İngilizce olarak alma şansına sahipsiniz. Her iki dile de hâkim olarak mezun olmakta sizlerin geleceğinde önemli bir avantaj elde etmenize yardımcı olacaktır.

 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder