20 Aralık 2013 Cuma

YURTDIŞI-İRLANDA’DA DİL EĞİTİMİ

İRLANDA’DA DİL EĞİTİMİ


yurtdışı eğitim



İRLANDA’DA DİL EĞİTİMİ

Yurtdışında dil eğitimi almak isteyenlerin seçim önceliğinden kendine ilk sıralarda yer bulan İrlanda, Avrupa Birliği’nin üyesi olmaya hak kazanmış oldukça gelişmiş ve modern bir ülkedir. Atlantik Okyanusu ile çevrili olan ülke muhteşem bir doğaya sahiptir. Kişi başı gelirin ve eğitim seviyesinin oldukça yüksek olduğu bu ülkede eğitim almak size çok değişik ayrıcalıklar kazandırabilir. 
Çağdaş, modern şehirleri, el değmemiş doğal güzellikleriyle birleştirilen ve tarih kokan şehir manzaralarıyla dil öğrenmek isteyen öğrencileri karşılamaya hazır olan İrlanda, çok iyi şartlara sahip dil okullarıyla sizlere hizmet etmek için sabırsızlanmaktadır.
İrlanda’da Gal dili ve İngilizce olmak üzere iki resmi dil mevcuttur. Herkes İngilizceyi çok iyi seviyede bilmekte ve konuşmaktadır.
İrlanda Hükümet’i, Türk öğrencileri İrlanda’ya çekmek için ‘’Kolay Vize (Easy Visa)’’ adı verilen bir teşvik programı başlatmıştır. Bu programın amacı, evrak işlemlerini ez aza indirgemek ve ülkeye giriş için gerekli olan vizeyi de kısa sürede elde etmenizi sağlamaktır.
Uluslar arası sosyal çevresi, kaliteli eğitim kurumları, indirimli fiyatları, zengin konaklama seçenekleri, ülkemize olan coğrafi yakınlığı ve ulaşım kolaylığı, sizlere sağladığı vize kolaylığı, Türk öğrencilere duyulan sempati ve tarihsel yakınlığı ve hareketli sosyal yaşamıyla göz ardı edemeyeceğiniz bu ülkede dil eğitimi almak çok farklı bir tecrübe kazandıracak. Uzun ya da kısa süreli İngilizce kurslarına ek olarak İş İngilizcesi, İrlanda kültürü ve edebiyatı ya da yaratıcı yazma teknikleri gibi özel ilgi alanı derslerini de alarak kişisel gelişiminizde önemli bir adım atabilirsiniz. Profesyonel olarak gelişmenize yardımcı olacak bu kurslara katılmak için daha ne bekliyorsunuz? Detaylı bilgiler için en kısa sürede bizimle iletişime geçin ve gelecek planlarınızı daha fazla ertelemeyin. 
 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder