19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Makedonya'da Sınavsız Üniversite Okuma Şansı

Makedonya'da sınavsız üniversite


yurtdışı eğitim


Makedonyada sınavsız üniversite 
Üniversiteyi kazanamadım diye üzülme !
İstediğiniz bölümü kazanamadınızmı  ? Makedonya üniversiteleri size kucak açıyor.İstediğiniz bölümü okuma şansınız var .Makedonya üniversiteleri yetkili acentası olarak biz sınavsız Makedonya üniversitelerine yerlestirilmenize danışmanlık ediyoruz .Makedonya üniversitelerinin öğrenci alım koşulları arasında sadece lise bitirmek yeterlidir .12 yıllık eğitim alıp liseyi bitirmiş her birey istediği üniversite ve bölüme kaydını yaptırabiliyor .SD yurt dışı eğitim olarak sizin tüm işlemleriniz ile ilgili yapılacaklar konusunda destekliyor ve danışmanlık ücreti almıyoruz. Uluslararası  üniversitelere yerleşmek isteyen öğrenciler uzun ve yorucu prosedürlerle uğraşmanın zorluğu açısından vazgeçebiliyorlar.Biz  SD yurtdışı eğitim olarak sizlere bu konuda destek veriyorz .sizin SD yurtdışı eğitim olarak öğrencilerimizin sadece okumalarını istiyoruz ve SD olarak konfor yaşatıyoruz .  Üniversiteler Bologna anlaşması tabi olup biz sizin için YÖK denkliği olanlarla anlaşma yaptık .
    Makedonya üniversitelerinde bir çok  bölüm mevcut olup istediğiniz bölüme kayıt olabilirsiniz.İdealinizdehukuk eğitimi almak varsa yada tıp ,eczacılık yada mühendislik istediğiniz bölüme kayıt olma garantisini veriyoruz .Kayıt işlemlerinizi yaptıktan sonra biz tüm çevirileri noter tastiklerini denklik işlemlerini ve konsolosluk danışmanlık hizmetlerini tüm öğrencilerimize eksiksiz veriyoruz .
    Makedonya üniversitelerinde okumak isteyen tüm öğrencilerimize YÖK kurumundan kayıt olacağı üniversitenin denkliğini sorguluyor  adresinize kadar belgenin gelmesini sağlıyoruz .Makedonyada  eğitim almak isteyen tüm öğrencilerimiz  üniversiteyi bitirdikten sonra sorun yasamazlar .YÖK  denkliği olan üniversitelerde okuyan erkek öğrencilierimiz için askerlik tecil şartları da oluşmaktadır .YÖK denkliği olmayan üniversitelerde okuyan öğrenciler ise askerlik tecillerini yaptıramazlar .Bizim öğrencilerimiz askerlik ile ilgili hiçbir sorun yaşamazlar .
HAYDİ ERKEN KAYIT AVANTAJLARINDAN YARARLANIN .2013/2014 YILI KAYITLARI DEVAM EDİYOR .

Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder