21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-MALTA/BIRKIRKARA DİL OKULU

Birkirkara Hakkında

Malta’nın merkezinde yer alan bir şehirdir. Ayrıca Malta’nın en kalabalık şehridir. Birkirkara son zamanlarda adanın önemli ticaret merkezi haline gelmiştir. Malta mantalitesi, sıcakkanlı İtalyan, İspanyol ve İngiliz karışımı bir Akdeniz mantalitesidir. Maltalılar İngilizler gibi soldan araba kullanır, İtalyan ve İspanyollar gibi siesta yapmak konusunda diretirler. Bunun dışında Maltalılar oldukça toleranslı, açık fikirli, tüm kültürlerle ilgili ve eğlenmeyi seven kişilerdir.
İngilizler 1960’lara kadar stratejik konumu nedeniyle adada kalmıştır. Tüm diğer kolonilerde olduğu gibi, İngilizler kamu ve adli sistemlerini, yönetim ve eğitim sistemlerini Malta’ya miras bırakmışlardır. İngilizce ilk resmi ve kültürel dildir. Eğitim sistemi gerçekten İngiliz eğitim sisteminin aynısıdır. Tüm Avrupa’da Malta dil okulları oldukça büyük bir saygı görmektedir. 

Okul Hakkında

Malta'nın önde gelen dil okullarından biri olan okul, öğrenci ile yakından ilgilenen bir kurumdur. Sizinle sağlık, rahatlık ve kurstan aldığınız verim açısından en yakından ilgilenen kurumlardan biridir. Haftalık anketleri ile memnuniyetinizi/memnuniyetsizliğinizi yakından gözlemlemektedirler. Türkiye gibi vize sorunu olan ülkelerin vatandaşlarına özel davetiye göndererek vize alımını kolaylaştırmaya çalışırlar.
Kalacak yer olarak değişik tercihleri göz önünde bulundurabilirsiniz; örneğin, kampüs içi konaklama, aile yanı konaklama ya da hostel konaklama gibi. Öğrenciler Destination English’in hizmetlerinden çok memnun kalmakla birlikte bir sonraki senelerde tatil ve dil eğitimini birleştirmek için tekrar bu kurumu seçmektedir. 
 
Okulda eğitim masrafları dönemden döneme değişmek ile birlikte almak istediğiniz pakete göre de değişmektedir. 2 aylık kurs, hava alanı transferi, Malta hakkında bilgi içeren belge ve kalacak yer olarak seçtiğiniz bir paket 4000 – 5000 € tutarında olacaktır. 
 
  
  
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR

Donanmaci Mahallesi İzmir, Karşıyaka
Tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr

E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder